RSS Feed
اخبار
Sep
23
راه اندازی مرکز مشاوره و پشتیبانی
ارسال شده توسط بخش پشتیبانی در 01 مهر 1394 ساعت 09:40

از اول مهرماه 1394 ، پرتال مشاوره و پشتیبانی اینترنتی راه اندازی شد. 

از جمله امکانات این پرتال امکان ثبت تیکت های پشتیبانی و پیگیری وضعیت آنها توسط کاربران می باشد. با راه اندازی این پرتال، فایل های پراکنده درخواست های پشتیبانی مشتری ها حذف و انجام و پیگیری امور پشتیبانی از طریق این پرتال و تحت عنوان مرکز پشتیبانی دنبال خواهد شد.


نظرات (4)
محسن
05 آذر 1397 ساعت 18:35
سلام ایمیل من از کار افتاده متاسفانه و با ریست کردن رمز عبور هم نمیتونم وارد بشم لطفا بررسی کنید cybernetic@chmail.ir
نیاز دارم به این ایمیل
چاپار سیستم
06 آذر 1397 ساعت 06:08
سلام. این پنل پشتیبانی نرم افزارهای چاپار سیستم مربوط به شرکت چاپار سیستم هستش و هیچ ارتباطی با ایمیل چاپار یا رسانه های اون نداره و تنها تشابه اسمی در کلمه چاپار هست.
ممنون
امیرحسین رنجبران
19 فروردین 1398 ساعت 06:03
با سلام بنده رمز عبور ایمیلم و فراموش کردم با توجه به سوالهای امنیتی هم نمیتونم بازگردانی کنم با توجه اینکه ایمیلهای ارسالی از سازمان برنامه و بودجه دارم لطفا راهنمایی بفرمایید چطور میتونم نسبت به بازیابی رمز اقدام کنم. ایمیل برای شرکت درست شده و لاگه نیاز به مدارک و مهر و نامه بود اعلام بفرمایید انجام بدم
چاپار سیستم
19 فروردین 1398 ساعت 06:28
با سلام. لطفا با شرکت پشتیبان ایمیل چاپار تماس بگیرید.
این پنل پشتیبانی نرم افزارهای شرکت چاپار سیستم هست نه ایمیل چاپار.
با تشکر
ارسال نظر جدید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات: